עיריית אילת - עמוד הבית

בר עליון
דלג על בר עליון

מד"צים מצטיינים

15/04/2019
מד"צים מצטיינים (הגדל)

מד"צים מצטיינים

לצד פרס החינוך הארצי זכו ארבעה תלמידי אילת בפרסים מחוזיים. אלכס צ'רינצב זכה כמד"צ מצטיין מחוז דרום של משרד החינוך בכנס השנתי של תכנית המד"צים. ביחד איתו זכו שלוש תלמידות בתעודות הערכה - המד"צית גל אורן, והמד"ביות סער כרוב ואופק טליאס.

 

אלכס, חניך במרכז הנוער יעלים - מד"צים 360, תלמיד כיתה י' בתיכון ע"ש "גולדווטר", בוגר קורס מד"צים של מינהל חברה ונוער. אלכס מדריך שכבה ח' ומדריך פרויקט "שיעור בשקל" המאפשר סיוע בהכנת שיעורי בית לתלמידי בית הספר יעלים. אלכס נבחר כמד"צ מצטיין של מחוז דרום על היותו חניך המגלה מעורבות חברתית וקהילתית, יוזמה יוצאת דופן  ונתינה אינסופית לחניכיו וחבריו לקבוצה, נרתם לכל משימה ומבצע אותה על הצד הטוב ביותר, אלכס מהווה דוגמא אישית הראויה לשבח  הן בשל היותו מדריך משמעותי לחניכיו  והן בשל התהליך האישי. בנוסף לאלכס זכו בתעודת הערכה מחוזית על פעילותם ומעורבותם ביישוב, המד"צית גל אורן, והמד"ביות סער כרוב ואופק טליאס.

 

את המצטיינים ליוותה משלחת של 30 מד"צים ומד"בים משכבות י'-י"א הפועלים בחמישה מוקדים בעיר (יעלים, שחמון, שומרי המפרץ, קולייר ואפסטרס – מרכז נוער למנהיגות דיגיטלית).

 

ד"ר דרורי גניאל – ראש מינהל שח"ק בעירייה אמר: " מרגש בכל פעם מחדש שיש בקרבנו תלמידים מצטיינים הן במעורבות חברתית והן בהישגים לימודיים. עירנו הקטנה היא עיר מצוינת של מצוינים. 4 הצטיינויות מאילת, זהו זר פורח כראוי לאביב".

חדשות
דלג על חדשות

חדשות

עצור
לידיעת ציבור הרוחצים
למשך העונה קרובה (עונת הקיץ) יינתנו שירותי הצלה בחופי הרחצה המוכרזים בין הימים: א - שבת בין השעות 17:00- 09:00 רחצה נעימה ובטוחה
חניונים לטווח ארוך
לרשות התיירים והמבקרים בעיר ישנו חניון לטווח ארוך, בכניסה לעיר בסמוך לגן הבוטוני
מוקד 106
רוצים לדווח על מפגע? יש לכם תקלה? צלצלו למוקד 106 או שלחו לנו דואר אלקטרוני: moked@eilat.muni.il
שירותים בקליק
דלג על שירותים בקליק

שירותים בקליק

 
תשלומים
חנייה
רישום תלמידים
שירות ארנונה במייל
פנייה למוקד 106 לאפליקציה העירונית אילת

פניות ותלונות הציבור
פייסבוק עיריית אילת
למרכז צעירים אילת
לאתר רשת המתנ"סים אילת
לאתר תאגיד התיירות העירוני
לאתר החברה הכלכלית אילת
 
 
 
 



לאתר האב אילת 

 
עבור לתוכן העמוד