בר עליון
דלג על בר עליון
מוקד עירוני

מוקד עירוני 106 מנהל המחלקה: אלון יששכרוב

 

טלפון : 106

טלפון מחוץ לאילת: 08-6367106

פקס : 08-6367318

 


שעות פעילות ומענה טלפוני:  24 שעות ביממה

 

 

 

 

 

 

 

ניתן לבצע פנייה ישירות למוקד העירוני. יש למלא את פרטי הפניה, לשלוח ואנחנו נטפל!

 

*
*
*
*
*

 

 

המוקד הוא גוף שמקבל ונותן מענה לבקשות שאלות ותלונות מכלל התושבים התיירים, האורחים והעובדים 24 שעות ביממה, ודואג לטיפול באמצעות שתי מערכות הפעלה: גורמי אכיפה ותפעול חיצונים לעירייה (קבלנים חיצוניים), ומחלקות העירייה השונות.


המוקד העירוני הוא צומת מידע מרכזי עבור התושבים ושל העירייה. מחד, מהווה מעגל שירות ראשוני, קבוע וזמין (24 שעות ביממה) לתושבים הפונים לעירייה ומאידך משמש כצינור מידע מרכזי עבור כל המחלקות. המוקד דואג לקבלת מידע ולהזרמת מידע באופן שוטף לתושבים ולמחלקות השונות בעירייה, במטרה לאפשר זרימת עבודה יעילה ושירות ברמה גבוהה הן לתושבים והן לעובדי העירייה.
המוקד העירוני מרכז את כל הפניות של התושבים טלפונית, בכתב, ובאמצעות האינטרנט במגוון נושאים : מידע כללי בכל התחומים העירוניים והממלכתיים, לרבות מספרי טלפון ,שעות פעילות של מחלקות, מידע על אירועים ופרויקטים עירוניים, כמו כן גם מידע בנושא מנהל החינוך שביתות ועוד. ניקיון- השלכת פסולת,מכולה לפינוי,ניקיון חופים וטיילות,פסולת גיזום ועוד. תחזוקת רחובות וכבישים- מפגעים,ספסל שבור,מתקני משחקים,בורות ועוד. רישוי ואכיפה- צואת כלבים,נזילה מדירה לדירה,הצפות ביוב ועוד. איכות הסביבה, כלבים משוטטים, תאורת רחוב, תרגילי ביטחון וחירום, אירועים ציבוריים ופרויקטים בעיר, מתעד ומעבירן לטיפול למחלקות השונות בעירייה, בהתאם לאופי, מהות וסוג הבעיה והפתרון הנדרש, מוודא סגירת הטיפול מול המחלקות המבצעות במערכת הממוחשבת המוקד ומקיים תהליכי מעקב ובקרה על תהליכי, וזמני הטיפול בתלונות התושבים וכן על איכות הטיפול בפנייה.

 

טיפים למתקשר למוקד העירוני

 

במטרה להיות נגישים יותר ללקוחותינו ולספק מענה מהיר- להלן מספר המלצות בנוגע לשעות ההתקשרות עם המוקד העירוני באילת.

 

 

ימי ראשון ושישי בשבוע,וכן כל יום לאחר חג או שבתון הם הימים הלחוצים ביותר במוקד השירות. לכן, במקרה שאין בעיה דחופה, מומלץ להתקשר בימים ב'-ד' שלרוב פחות עמוסים.

 

השעות המומלצות ביותר לפנייה למוקד הן בין 11:00 ל 15:00 בצוהריים או בשעות הערב המאוחרות אחרי 18:00 בערב. למרות זאת, כל פנייה בכל שעה תתקבל בברכה. 

 

 

 

עבור לתוכן העמוד